2014 Toyota Land Cruiser Prado
تاريخ : برچسب:, | 9:31 | نویسنده : alireza

چند تصویر مشکوک از لکسس GX 2014 و تویوتا لندکروز پرادو جدید به صورت آنلاین در اینترنت پخش شد که سر و صدای زیادی به راه انداخت.

هر دو خودرو سال آینده تولید خواهند شد، از فیس لیفت پرادو شروع می‌کنیم،این فیس لیفت، پرادو را کمی متفاوت‌تر از قبل کرده است. در نمای جلو سپر های جدید و جلو پنجره بزرگ‌تر به چشم می‌خورد و ویژگی قابل توجه، چراغ‌های جلو این خودرو است که تا کناره های جلو پنجره سرازیر شده است.تغییرات در پشت کمتر است و تنها چراغ‌های جدید و درب صندوق عقب اصلاح شده جلب توجه می‌کند.

2014 Toyota Land Cruiser Prado

اما لکسس GX، تلفیق پرادو و لکسس LX. این مدل هم مانند سایر لکسس ها دارای جلو پنجره مشبک دوکی شکل است. سپر عقب و چراغ‌های جلو این خودرو هم کاملاً از نو طراحی شده است.

متأسفانه هیچ تصویری از داخل کابین‌ این دو خودرو منتشر نشده است، اما طبق گفته های تویوتا، پرادو جدید دارای کنسول مرکزی جدید، فرمان اصلاح شده و یک سیستم سرگرمی به روز شده می‌باشد.

2014 Lexus GX sketch

هیچ یک از گزینه های پیشرانه تایید نشده است اما احتمالاً لکسس با یک موتور 4.6 لیتری V8 که قادر است 301 اسب بخار قدرت و 445 نیوتن متر گشتاور تولید کند، عرضه خواهد شد. اما درباره پرادو باید گفت که طیف وسیعی از موتورهای دیزلی و بنزینی در دسترس است که هنوز جزئیات آن‌ها محفوظ مانده است.

31
مرداد
1392


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: